Search
Close this search box.

Πολιτική διαχείρισης παραπόνων
(Complaint/Grievance policy)

LOGO ICM

Πολιτική διαχείρισης παραπόνων (Complaint/Grievance policy)

Η ICM Academy επιδιώκει να διασφαλίσει την ίση μεταχείριση κάθε ατόμου και να επιλύσει τυχόν παράπονα έγκαιρα και δίκαια. Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν παράπονο σχετικά με την παρουσίαση ή το περιεχόμενο, τις εγκαταστάσεις ή τη συμπεριφορά του εκπαιδευτή/σχολής. Όλα τα παράπονα θα αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να αποτραπούν περαιτέρω προβλήματα. Μια διαδικασία υποβολής παραπόνων μπορείτε να βρείτε παρακάτω:

  • Βήμα1: Ένας σπουδαστής θα πρέπει πρώτα να προσπαθήσει να επιλύσει το πρόβλημα απευθείας με το άτομο με το οποίο έχει πρόβλημα – παράπονο. Αν ο σπουδαστής δεν αισθάνεται άνετα να προσεγγίσει το άτομο, μπορεί να προχωρήσει στο βήμα 2.

  • Βήμα2: Αν ο σπουδαστής δεν αισθάνονται άνετα να προσεγγίσει το άτομο με το οποίο έχει παράπονο ή δεν είναι σε θέση να επιλύσουν το ζήτημα άμεσα, θα πρέπει να υποβάλει γραπτό παράπονο στον υπεύθυνο του προγράμματος εντός 10 ημερών. Ο υπεύθυνος θα εξετάσει το ζήτημα και θα μιλήσει με τον σπουδαστή εντός 2 ημερών από την παραλαβή της καταγγελίας/παραπόνου. Ο υπεύθυνος θα συνεργαστεί με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για την επίλυση του ζητήματος.

  • Βήμα3: Αν ο σπουδαστής πιστεύει ότι το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί, θα πρέπει να αποσταλεί γραπτό αίτημα για ένσταση στη διεύθυνση και στο email [email protected] για έλεγχο. Αυτή η ένσταση θα πρέπει να περιλαμβάνει το αρχικό παράπονο και τους λόγους για τους οποίους ο σπουδαστής δεν είναι ικανοποιημένος με την απόπειρα επίλυσης. Οι ενστάσεις εξετάζονται και θα δοθεί γραπτή απάντηση στον σπουδαστή εντός 5 ημερών. Όλες οι αποφάσεις προσφυγής είναι οριστικές.

Σκέφτεστε κάτι;

Αφήστε μας το μήνυμά σας