Diploma in Business Coaching

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για Coaches
business coachιng

Τίτλος Προγράμματος

Diploma in Business Coaching

Πίνακας Περιεχομένων

Σε ποιους απευθύνεται

  • Όλους όσους ενδιαφέρονται να γίνουν επαγγελματίες Business Coaches και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που ασκούν ηγεσία και σε ελεύθερους επαγγελματίες
  • Coaches που αναζητούν ένα niche και τους καλύπτει το Business Coaching
  • Coaches που χρειάζονται CCEU’s για την απόκτηση ή ανανέωση της διαπίστευσής τους

Γενικό όραμα και στόχοι του προγράμματος

Το γενικό όραμα του προγράμματος Diploma in Business Coaching είναι, οι συμμετέχοντες σπουδαστές, να αποκτήσουν τις απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και τη δεοντολογία ενός επαγγελματία Business Coach, που να μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην παγκόσμια αγορά, να υποστηρίζει τους πελάτες του, να στοχοθετούν, να ανακαλύπτουν το όραμά τους, να ξεπερνούν εμπόδια, να αναλαμβάνουν την ευθύνη της επίτευξης των στόχων τους, να υλοποιούν το σχέδιο και τα βήματα δράσης τους, να αξιοποιούν τις μαθησιακές τους εμπειρίες, να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται ως άνθρωποι.

Οι στόχοι του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες σπουδαστές, να γνωρίσουν, να μάθουν και να τηρούν τον κώδικα δεοντολογίας και επαγγελματικών προτύπων της ICF, να γνωρίσουν, να μάθουν και να επιδεικνύουν στις συνεδρίες με τους πελάτες τους όλες τις δεξιότητες της ICF, να γνωρίσουν, να μάθουν και να χρησιμοποιούν προσεγγίσεις, εργαλεία και μοντέλα κατάλληλα για τους πελάτες τους, να μάθουν τι είναι και ποιες οι ICF δεξιότητες του team και group coaching και πως αυτές επιδεικνύονται, να μάθουν τι είναι και πως αξιοποιείται το action learning στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς, τι είναι πως αξιοποιείται το mentoring, το mentor coaching και το coaching supervision.

Ενότητες του προγράμματος

Το πρόγραμμα αποτελείται από τις παρακάτω 10 ενότητες:

Ενότητα 1η : Εισαγωγή στο Coaching και στον Κώδικα Δεοντολογίας και Επαγγελματικών Προτύπων σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Coaching (International Coaching Federation – ICF)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: την ιστορία του coaching, τον ορισμό του coaching, την αξία του, που απευθύνεται, πως λειτουργεί, τι πετυχαίνουμε, τι δεν είναι coaching, επιρροές του coaching, είδη coaching, βασικές αρχές του coaching και του business coaching, τον κώδικα δεοντολογίας και επαγγελματικών προτύπων της ICF, δηλαδή την εισαγωγή, τους βασικούς ορισμούς, τις βασικές αξίες και τις αρχές δεοντολογίας, τα δεοντολογικά πρότυπα και τη διακήρυξη της ICF.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Demonstrates Ethical Practice.

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.


Ενότητα 2η: Επιδεικνύει δεοντολογική πρακτική (Demonstrates Ethical Practice)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε πως ο coach χρειάζεται να επιδεικνύει ακεραιότητα και ειλικρίνεια με τους πελάτες, τους χορηγούς και τα σχετικά ενδιαφερόμενα μέρη, πως να είναι ευαισθητοποιημένος με τις εμπειρίες, τις αξίες και τις πεποιθήσεις των πελατών, να δείχνει σεβασμό στους πελάτες, τους χορηγούς και τα σχετικά μέρη, να τηρεί τον κώδικα δεοντολογίας της ICF και τις βασικές της αξίες, να διατηρεί την εμπιστευτικότητα, να διατηρεί τις διακρίσεις μεταξύ coaching, συμβουλευτικής, ψυχοθεραπείας και άλλων επαγγελμάτων υποστήριξης και να παραπέμπει τους πελάτες σε άλλους επαγγελματίες υποστήριξης, ανάλογα με την περίπτωση.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Demonstrates Ethical Practice.

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Ενότητα 3η: Ενσωματώνει μια νοοτροπία coaching (Embodies a Coaching Mindset)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε πως ο Coach αναπτύσσει και διατηρεί μια νοοτροπία ανοιχτή, περίεργη, ευέλικτη και επικεντρωμένη στον πελάτη. Πως αποκτά επίγνωση και πως την αξιοποιεί στις συνεδρίες με τον πελάτη. Πως αναγνωρίζει και διαχειρίζεται τα συναισθήματά του. Θα εξετάσουμε τι είναι η συναισθηματική νοημοσύνη ή νοημοσύνη της καρδιάς, τι είναι η διαίσθηση και πως ο coach μπορεί να την χρησιμοποιεί στις συνεδρίες του.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Embodies a Coaching Mindset

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Ενότητα 4η: Δημιουργεί και διατηρεί συμφωνίες (Establishes and Maintains Agreements)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε τι περιλαμβάνει η συμφωνία (agreement) coaching με τον πελάτη και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, τη γραπτή και την προφορική συμφωνία, τις εισαγωγικές ερωτήσεις που κάνουμε στον πελάτη, όρους της συμφωνίας και τις υποχρεώσεις των μερών, το ρόλο, τα χαρακτηριστικά του coach και τις βασικές αρχές του. Ποια η σημασία της δοκιμαστικής συνεδρίας μεταξύ πελάτη coach όσον αφορά τη συμβατότητα, τη δέσμευση κ.λπ.

Ώρες ενότητας: 2,5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Establishes and Maintains Agreements

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Ενότητα 5η: Καλλιεργεί εμπιστοσύνη και ασφάλεια (Cultivates Trust and Safety)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε τη σημασία της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας σε σχέση με τον εαυτό μας, τους πελάτες μας και την ίδια τη διαδικασία του coaching. Την αναγκαιότητα καλλιέργειας από τον coach ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος που παράγει εμπιστοσύνη, σεβασμό και οικειότητα με τον πελάτη. Θα εξετάσουμε το ακρωνύμιο BRAVING και πως αυτό εκφράζει τις ιδιότητες που συμβάλλουν στην οικοδόμηση και τη διατήρηση της εμπιστοσύνης στις σχέσεις μας με τους άλλους.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Cultivates Trust and Safety

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.


Ενότητα 6η: Διατηρεί Παρουσία (Maintains Presence)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι σημαίνει και πως επιτυγχάνεται η παρουσία coaching. Ποιο το αντίκτυπο στη σχέση Coaching όταν υπάρχει παρουσία. Πως με την παρουσία του ο coach επιτρέπει στον πελάτη του να είναι ο αυθεντικός αληθινός του εαυτός.

Ώρες ενότητας: 2,5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Maintains Presence

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Ενότητα 7η: Ακούει Ενεργητικά (Listens Actively)

Περιγραφή ενότητας:Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τα 5 επίπεδα ακρόασης, τι χρειάζεται ως coaches να κάνουμε στις συνεδρίες με τον πελάτη, δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξει ο coach  για να λειτουργεί ως ενεργητικός ακροατής, τι είναι η ενσυναίσθηση και πως επιτυγχάνεται.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Listens Actively

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Ενότητα 8η: Προκαλεί Επίγνωση (Evokes Awareness)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι προσφέρουν οι ερωτήσεις, τι καταφέρνουν, ποιες θεωρούνται δυναμικές ερωτήσεις στο coaching, τι σημαίνει να έχω  επίγνωση, πως μπορώ να την αναπτύξω, τι είναι η αυτό-επίγνωση, τι είναι η ενσυνειδητότητα και πως δημιουργώ επίγνωση στον πελάτη. Τι είναι η άμεση επικοινωνία, πως επιτυγχάνεται, τι είναι η ανατροφοδότηση (feedback), γιατί δίνουμε feedback, τι προϋποθέτει, διαφορές επίκρισης και feedback, πως δημιουργούμε αρμονική σχέση με τον πελάτη μέσω της άμεσης επικοινωνίας.

Ώρες ενότητας: 10

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Evokes Awareness

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Ενότητα 9η: Διευκολύνει την ανάπτυξη του πελάτη  (Facilitates Client Growth)

Περιγραφή ενότητας: Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: πόσο σημαντικό είναι για τον πελάτη, να κάνουμε εξερεύνηση επιλογών, ιδεών, λύσεων, δυνατοτήτων, ευκαιριών, ενεργειών, καθορισμός και σχεδιασμός αυτών, με σκοπό την ανάληψη δράσης από τον πελάτη. Θα εξετάσουμε τι είναι και πως επιτυγχάνεται η στοχοθεσία, τη δημιουργία S.M.A.R.T. στόχων, τη δημιουργία και διατήρηση ενός αποτελεσματικού πλάνου με τον πελάτη. Θα εξετάσουμε: τη διαχείριση της προόδου του πελάτη, το σχεδιασμό τρόπων ανάληψης ευθύνης του πελάτη, την προώθηση της αυτό-πειθαρχίας του πελάτη, την επανεξέταση του σχεδίου δράσης και των μαθησιακών  εμπειριών του (learning experience).

Ώρες ενότητας: 10

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται: Facilitates Client Growth

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Πρόσθετο περιεχόμενο (other content)

Περιγραφή: Θα εξετάσουμε α) προσεγγίσεις coaching όπως: την προσέγγιση coaching με εστίαση στη λύση και την προσέγγιση NLP, β) εργαλεία του coach όπως: ο τροχός της επιχείρησης, οι τροχοί ικανοτήτων, το εργαλείο SWOT Analysis, η κλίμακα Cantril, η ερώτηση θαύμα, το εργαλείο ανάκλησης προηγούμενων θετικών εμπειριών, το εργαλείο της οπτικοποίησης, το εργαλείο της χρονοκάψουλας, η ανατροφοδότηση 360° και το παράθυρο Johari, γ) τι είναι τα μοντέλα coaching, ποια τα οφέλη τους, τα μοντέλα GROW, TGROW, GROWME, CLEAR, OSCAR, STEER, τα 6 καπέλα σκέψης, το μοντέλο SOAR LIKE AN EAGLE, το μοντέλο 4Ds for Focused and Impactful Leadership, το μοντέλο ABCDE, δ) τι είναι το Team και τι το Group Coaching, διαφορές, πως δουλεύουμε με ομάδες, τι είναι το Action Learning και πως αξιοποιείται, και ε) τι είναι το Mentoring, ποιος ο ρόλος του Mentor, διαφορές Coaching και Mentoring, τι είναι και τι προσφέρει το Mentor Coaching, τι είναι και τι προσφέρει το Coaching Supervision, ποια τα καθήκοντα, τα χαρακτηριστικά και οι δεξιότητες του ICF Mentor Coach.

Ώρες ενότητας: 12,5

Μέθοδος βασικής παράδοσης: Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής του προγράμματος

Παρασκευή 5/3, 19/3, 26/3, 2/4, 9/4, 16/4, 23/4, 7/5, 14/5, 21/5, 11/6, 18/6, 25/6, 2/7, 16/7, 23/7, 6/8, 20/8, 3/9, 10/9, 24/9, 1/10, 8/10, 15/10, 22/10 και τις ώρες 16:30-19:00. Στη συνέχεια ακολουθούν 5 συνεδρίες coaching των σπουδαστών με πελάτη και γραπτή ανατροφοδότηση του mentor coach και παρατηρητή των συνεδριών για κάθε μια από αυτές με σκοπό την βελτίωση των σπουδαστών, όσον αφορά την τήρηση των ICF βασικών δεξιοτήτων και του κώδικα δεοντολογίας. Ημερομηνίες αποστολής των audio recording συνεδριών coaching των σπουδαστών με πελάτη (με τη σύμφωνη γνώμη του) στον παρατηρητή του προγράμματος: από 23/10 έως 30/11Στις 4/12/2021 θα γίνει η τελετή αποφοίτησης του προγράμματος, όπου οι σπουδαστές θα μοιραστούν τα μοντέλα τους, τη μαθησιακή τους εμπειρία και θα λάβουν τα διπλώματά τους.

Τόπος

Διαδικτυακή σύγχρονη εκπαίδευση (live webinar)

Εργασίες

Οι σπουδαστές του προγράμματος για να αποφοιτήσουν με επιτυχία από το πρόγραμμα, χρειάζεται να έχουν:

  1. Κάνει την πρακτική τους. Αναλυτικά: Να έχουν κάνει 10 ώρες πρακτικής coaching με συμμαθητές (peer coaching) και να έχουν διατελέσει παρατηρητές σε 10 ώρες πρακτικής coaching με συμμαθητές (peer coaching).
  2. Αναπτύξει και στείλει στον εκπαιδευτή του προγράμματος, το δικό τους μοντέλο coaching με περιγραφή του μοντέλου, των βημάτων και να έχουν καταγράψει σε κάθε βήμα τουλάχιστον 5 ερωτήσεις προς τον πελάτη. Μετά την αποστολή του μοντέλου τους θα λάβουν feedback από τον εκπαιδευτή του προγράμματος.
  3. Καταγράψει και στείλει στον εκπαιδευτή του προγράμματος τη μαθησιακή τους εμπειρία σε σχέση με τη θεωρία, την πρακτική και τις παρατηρούμενες συνεδρίες.
  4. Υποβάλλει τεστ αξιολόγησης γνώσεων μέσω Google form και να λάβουν πάνω από 70%. Το αποτέλεσμά τους θα τους σταλεί με email από τη γραμματειακή υποστήριξη του προγράμματος.

Αριθμός ωρών επικοινωνίας των φοιτητών που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα

62,5 ώρες σύγχρονης on-line επικοινωνίας από την ενότητα 1 έως και την ενότητα 9 και το άλλο περιεχόμενο.

Μαθησιακοί Στόχοι

Οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες σπουδαστές πρόγραμμα Diploma in Business Coaching να γνωρίσουν, να μάθουν και να τηρούν τον κώδικα δεοντολογίας και επαγγελματικών προτύπων της ICF, να γνωρίσουν, να μάθουν και να επιδεικνύουν στις συνεδρίες με τους πελάτες τους όλες τις δεξιότητες της ICF, να γνωρίσουν, να μάθουν και να χρησιμοποιούν προσεγγίσεις, εργαλεία και μοντέλα κατάλληλα για τους πελάτες τους, να μάθουν τι είναι και ποιες οι ICF δεξιότητες του team και group coaching και πως αυτές επιδεικνύονται, να μάθουν τι είναι και πως αξιοποιείται το action learning στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς, τι είναι πως αξιοποιείται το mentoring, το mentor coaching και το coaching supervision.

Μέχρι το τέλος του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αποκτήσουν μια σαφή και ξεκάθαρη κατανόηση της θεωρίας και της μεθοδολογίας του Coaching.
  • Αναπτύξουν και να επιδεικνύουν στις συνεδρίες με τους πελάτες τους τις βασικές δεξιότητες και τον κώδικα δεοντολογίας της ICF.
  • Παρέχουν ένα αποτελεσματικό πλαίσιο δράσης για τους πελάτες τους.
  • Ενισχύσoυν την εμπιστοσύνη τους, την παρουσία τους, την ενεργητική τους ακρόαση, τις ερωτήσεις τους, στη ζωή τους και στην πρακτική coaching που εφαρμόζουν με τους πελάτες τους.
  • Αποκτήσουν μια νοοτροπία coaching.
  • Αναπτυχθούν προσωπικά και να μετατρέπουν τα εμπόδια σε ευκαιρίες μάθησης.
  • Εφαρμόσουν την μάθησή τους στους πελάτες τους – με την υποστήριξη του εκπαιδευτή και του επόπτη τους.
  • Υποστηρίξουν τους πελάτες τους, έτσι ώστε να πετύχουν τους στόχους τους και να αναπτυχθούν και εκείνοι προσωπικά, επιτρέποντας να εκδηλώσουν τον καλύτερο τους εαυτό.

Φιλοσοφία Coaching/μοντέλο/προσέγγιση

Φιλοσοφία

Η φιλοσοφία μας στο Coaching και στο συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίζεται στην αφοσίωση. Η αφοσίωση είναι η δύναμη που μας κάνει να πετυχαίνουμε τους στόχους μας, είναι η κατάσταση του νου όπου όλα είναι δυνατά, όπου όλα είναι ξεκάθαρα και όπου τότε υπάρχουν αμέτρητες δυνατότητες. Η φιλοσοφία μας εκφράζεται στο πρόγραμμα, συνδυάζοντας το Business Coaching, το Leadership Coaching και το Executive Coaching. Είναι αυτό που εμείς ονομάσαμε έτσι απλά Business Coaching. Στηρίζεται στο στόχο, στη δράση, στη δέσμευση, στην ανάληψη ευθύνης και στην αφοσίωση ενός νέου υπεύθυνου και απόλυτα εστιασμένου εαυτού.

Μοντέλο

Το μοντέλο coaching που χρησιμοποιούμε στο πρόγραμμα ευθυγραμμίζεται με αυτό που είχε πει ο Ιταλός τενόρος Luciano Pavarotti: “Οι άνθρωποι νομίζουν ότι είμαι πειθαρχημένος. Δεν πρόκειται για πειθαρχία. Πρόκειται για αφοσίωση. Υπάρχει μεγάλη διαφορά.” Όταν πραγματικά αρχίζουμε να κατανοούμε αυτή την τεράστια διαφορά, αναγνωρίζουμε ότι τα πάντα εξαρτώνται από εμάς. Υποστηρίζουμε τους σπουδαστές μας στο πρόγραμμα να αντιληφθούν και να κατανοήσουν πως η αφοσίωση σε κάτι που πραγματικά αγαπούν, μπορεί να οδηγήσει στη μεταμόρφωση του εαυτού τους, του κόσμου γύρω τους και σταδιακά και του κόσμου όλου.

Τα βήματα του μοντέλου στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι 8:

  1. Συνέπεια κι εστίαση: Συνέπεια και εστίαση στην παράδοση του προγράμματος (Consistency & Focus on program delivery).
  2. Ερωτήσεις: Ερωτήσεις αναστοχασμού (Reflection questions) προς τους σπουδαστές στο τέλος κάθε ενότητας.
  3. Αναστοχασμός: Αναστοχασμός των σπουδαστών (Reflections).
  4. Πρακτική: 10 συνεδρίες peer coaching με 3 συμμαθητές, 30 συνολικά ώρες.
  5. Παρατηρούμενες συνεδρίες (observed coaching sessions) 5 συνολικά με γραπτή ανατροφοδότηση από τον παρατηρητή των συνεδριών σε όλες τις συνεδρίες.
  6. Δημιουργικότητα: Δημιουργία μοντέλου σπουδαστών και παροχή ανατροφοδότησης από τον παρατηρητή των συνεδριών και εκπαιδευτή του προγράμματος.
  7. Αξιολόγηση: Υποβολή τεστ αξιολόγησης γνώσεων και αξιολόγηση των σπουδαστών. Ο βαθμός αξιολόγησης των σπουδαστών χρειάζεται να είναι πάνω από 70%.
  8. Μαθησιακή εμπειρία: Καταγραφή της μαθησιακής εμπειρίας (learning experience) των σπουδαστών όσον αφορά:
    1. Τη θεωρία του προγράμματος
    2. Την πρακτική
    3. Τις παρατηρούμενες συνεδρίες
    4. Το μοντέλο τους

Προσέγγιση

Η coaching προσέγγισή μας περιλαμβάνει δύο κύριους πυλώνες:

1) Διδασκαλία και αλληλεπίδραση με τους σπουδαστές και

2) Δημιουργία ευκαιριών τροφής για σκέψη – αναστοχασμού για τους σπουδαστές, έτσι ώστε να αναπτύξουν και να ενισχύσουν νέες γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες και προοπτικές, σχετικά με την παρούσα στάση ζωής τους και τον αντίκτυπο που έχει στον εαυτό τους, στους άλλους και στο περιβάλλον. Τι ρόλο μπορεί να έχει πλέον στη ζωή τους η αφοσίωση;

Κόστος επένδυσης

Το κόστος του προγράμματος είναι € 1.990. Ειδική προσφορά για το 1ο Group που θα δημιουργηθεί, € 1.500. Μπορείτε να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα, είτε προκαταβάλλοντας το ποσό των € 1.275 έως 19 Μαρτίου 2021 (νέα ημερομηνία εγγραφής – το 1ο μάθημα υπάρχει σε recording), είτε καταβάλλοντας το ποσό των € 1.500 σε 6 ισόποσες μηνιαίες δόσεις των € 250 ως εξής: 1η δόση – προκαταβολή έως 19/3, 2η δόση έως 31/3, 3η δόση έως 29/4, 4η δόση έως 31/5, 5η δόση έως 30/6 και 6η δόση έως 30/7. Σε κάθε περίπτωση η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα επιβεβαιώνεται με την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της Ακαδημίας: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ GR4801106680000066800338478 Δικαιούχος: INSPIRATIONAL COACHING AND MENTORING ACADEMY ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, είτε προκαταβάλλοντας έως 19 Μαρτίου 2021 το ποσό των € 1.275, είτε το ποσό των € 250 ως προκαταβολή και στέλνοντας σε κάθε περίπτωση το αποδεικτικό της κατάθεσης στο email [email protected]

Πολιτική για την επιστροφή των χρημάτων

Αν για οποιοδήποτε λόγο μετά την ολοκλήρωση του 1ου μαθήματος δεν έχετε μείνει πλήρως ικανοποιημένοι, έχετε το δικαίωμα να διακόψετε τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα και να ζητήσετε 100% επιστροφή των χρημάτων, που έχετε μέχρι εκείνη τη στιγμή καταβάλει στην Ακαδημία, χωρίς να έχετε καμία απολύτως υποχρέωση να αιτιολογήσετε την απόφασή σας.

Η παραπάνω δήλωση αποτυπώνει την εμπιστοσύνη που έχουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και αναμένουμε τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμά μας.

Σκέφτεστε κάτι;

Αφήστε μας το μήνυμά σας