Diploma in Inspirational Coaching

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για Coaches
Diploma in Inspirational Coaching

Τίτλος Προγράμματος

Diploma in Inspirational Coaching

ICF ACSTH LOGO

Πίνακας Περιεχομένων

Γενικό όραμα και στόχοι του προγράμματος

Το γενικό όραμα του πιστοποιημένου από την ICF ως ACSTH προγράμματος Diploma in Inspirational Coaching είναι, οι συμμετέχοντες σπουδαστές, να αποκτήσουν τις απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και ηθική ενός επαγγελματία Coach, που να μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην αγορά, να εμπνέει τους πελάτες του, να ανακαλύπτουν το όραμά τους, να στοχοθετούν, να ξεπερνούν εμπόδια, να αναλαμβάνουν την ευθύνη της επίτευξης των στόχων τους, να υλοποιούν το σχέδιο και τα βήματα δράσης τους, να αξιοποιούν τις μαθησιακές τους εμπειρίες, να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται ως άνθρωποι.

Οι στόχοι του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες σπουδαστές, να γνωρίσουν, να μάθουν και να τηρούν τον κώδικα δεοντολογίας και επαγγελματικών προτύπων, να γνωρίσουν, να μάθουν και να δημιουργούν ένα σαφές και ειλικρινές συμβόλαιο με όλους τους απαραίτητους όρους, να γνωρίσουν, να μάθουν και να επιδεικνύουν στις συνεδρίες με τους πελάτες τους όλες τις θεμελιώδεις δεξιότητες της ICF, να γνωρίσουν, να μάθουν και να χρησιμοποιούν προσεγγίσεις, εργαλεία και μοντέλα κατάλληλα για τον πελάτη, να νοιάζονται για την ανάπτυξη του πελάτη και όχι για το αποτέλεσμα του πελάτη, το οποίο αποτέλεσμα είναι ευθύνη του πελάτη να το πετύχει.

Εκπαιδευτικές Ενότητες

1. Εισαγωγή στο Coaching (Coaching Foundation), ICF Code of Ethics, Τήρηση του κώδικα δεοντολογίας και επαγγελματικών προτύπων

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: την ιστορία του coaching, τον ορισμό του coaching, την αξία του, που απευθύνεται, πως λειτουργεί, τι πετυχαίνουμε, τι δεν είναι coaching, επιρροές, είδη, βασικές αρχές του coaching, το ρόλο και  τα χαρακτηριστικά του coach, τις βασικές αρχές, τα οφέλη του πελάτη, την πρώτη συνάντηση με τον πελάτη, τη δοκιμαστική συνεδρία, τον κώδικα δεοντολογίας και επαγγελματικών προτύπων της ICF, δηλαδή την εισαγωγή, τους βασικούς ορισμούς, τις βασικές αξίες και τις αρχές δεοντολογίας, τα δεοντολογικά πρότυπα και τη διακήρυξη. Επίσης θα εξετάσουμε την 1η δεξιότητα της ICF, την τήρηση του κώδικα δεοντολογίας και επαγγελματικών προτύπων της ICF.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Meeting Ethical Guidelines and Professional Standards.

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

2.  Θεμελίωση της συμφωνίας Coaching (Establishing the Coaching Agreement)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι περιλαμβάνει η συμφωνία (agreement) coaching με τον πελάτη, τη γραπτή και την προφορική συμφωνία, τις εισαγωγικές ερωτήσεις που κάνουμε στον πελάτη, όρους της συμφωνίας και τις υποχρεώσεις των μερών.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται:

Establishing the Coaching Agreement

Μέθοδος βασικής παράδοσης:

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

3. Θεμελίωση εμπιστοσύνης και οικειότητας με τον πελάτη (Establishing Trust and Intimacy with the Client)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι χρειάζεται να κάνει ο Coach έτσι ώστε να δημιουργήσει ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον που να παράγει διαρκή και αμοιβαία εμπιστοσύνη, σεβασμό και οικειότητα με τον πελάτη.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Establishing Trust and Intimacy with the Client

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

4. Παρουσία Coaching (Coaching Presence)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι σημαίνει και πως επιτυγχάνεται η παρουσία coaching. Ποιο το αντίκτυπο στη σχέση Coaching όταν υπάρχει παρουσία. Πως με την παρουσία του ο coach επιτρέπει στον πελάτη του να είναι ο αυθεντικός του εαυτός.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Coaching Presence

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

5. Ενεργητική Ακρόαση (Active Listening)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τα 5 επίπεδα ακρόασης, τι χρειάζεται ως coaches να κάνουμε στις συνεδρίες με τον πελάτη, δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξει ο coach  για να λειτουργεί ως ενεργητικός ακροατής, τι είναι η ενσυναίσθηση και πως επιτυγχάνεται.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Active Listening

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

6. Δυναμικές Ερωτήσεις (Powerful Questions)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι προσφέρουν οι ερωτήσεις, τι καταφέρνουν, ποιες είναι οι πιο δυναμικές ερωτήσεις στο coaching.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Powerful Questions

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

7. Άμεση Επικοινωνία (Direct Communication)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι είναι η άμεση επικοινωνία, πως επιτυγχάνεται, τι είναι η ανατροφοδότηση (feedback), γιατί δίνουμε feedback, τι προϋποθέτει, διαφορές επίκρισης και feedback, πως δημιουργούμε αρμονική σχέση με τον πελάτη μέσω της άμεσης επικοινωνίας.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Direct Communication

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

8. Δημιουργία Επίγνωσης (Creating Awareness)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι σημαίνει να έχω  επίγνωση, πως μπορώ να την αναπτύξω, τι είναι η αυτό-επίγνωση, τι είναι η ενσυνειδητότητα και πως δημιουργώ επίγνωση στον πελάτη.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Creating Awareness

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

9. Σχεδιασμός ενεργειών (Designing Actions)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: πόσο σημαντικό είναι για τον πελάτη, να κάνουμε εξερεύνηση επιλογών, ιδεών, λύσεων, δυνατοτήτων, ευκαιριών, ενεργειών, καθορισμός και σχεδιασμός αυτών, με σκοπό την ανάληψη δράσης από τον πελάτη.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Designing Actions

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

10. Προγραμματισμός και στοχοθεσία (Planning and Goal Setting)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τι είναι και πως επιτυγχάνεται η στοχοθεσία, τη δημιουργία S.M.A.R.T. στόχων, τη δημιουργία και διατήρηση ενός αποτελεσματικού πλάνου με τον πελάτη.

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Planning and Goal Setting

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

11. Διαχείριση προόδου και αυτολογοδοσίας (Managing Progress and Accountability)

Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε: τη διαχείριση της προόδου σε οτιδήποτε είναι σημαντικό για τον πελάτη, το σχεδιασμό τρόπων ανάληψης ευθύνης για δράση του πελάτη, την προώθηση της αυτό-πειθαρχίας του πελάτη, την επανεξέταση του σχεδίου δράσης και των μαθησιακών  εμπειριών του (learning experience).

Ώρες ενότητας: 5

Βασικές δεξιότητες που διδάσκονται

Managing Progress and Accountability

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Άλλο περιεχόμενο (other content)

Θα εξετάσουμε α) εργαλεία του coach όπως: ο τροχός της ζωής, ο τροχός της επιχείρησης, το εργαλείο VIA, το εργαλείο SWOT Analysis, την κλίμακα Cantril, την ερώτηση θαύμα, το εργαλείο ανάκλησης προηγούμενων θετικών εμπειριών, το εργαλείο της οπτικοποίησης, το εργαλείο της χρονοκάψουλας, την ανατροφοδότηση 360° και το παράθυρο Johari, β) προσεγγίσεις coaching όπως: την προσέγγιση coaching με εστίαση στη λύση, τη θετική προσέγγιση coaching και τα εργαλεία της, την προσέγγιση Gestalt coaching και την προσέγγιση NLP coaching, γ) τι είναι τα μοντέλα coaching, ποια τα οφέλη τους, τα μοντέλα GROW, TGROW, GROWME, CLEAR, OSCAR, STEER, 6 καπέλα σκέψης, Evolution Transformational model, Inspiration model και το μοντέλο των 4 επιπέδων, δ) τι είναι η αυτογνωσία, τις διαστάσεις της, τι είναι οι προσωπικές αξίες και πως αυτές χρειάζεται να συνδέονται με τους στόχους, πως τις ανακαλύπτουμε και πως τις τιμάμε, το νόημα, το σκοπό της ζωής και πως τα ανακαλύπτουμε, τι είναι οι πεποιθήσεις, πυρηνικές και ενδιάμεσες πεποιθήσεις, τι είναι οι περιοριστικές πεποιθήσεις και πως τις αλλάζουμε, τις δυνάμεις που έχουμε στη διάθεσή μας και δ) τι είναι το Mentoring, ποιος ο ρόλος του Mentor, διαφορές Coaching και Mentoring, τι είναι και τι προσφέρει το Mentor Coaching, τι είναι και τι προσφέρει το Coaching Supervision, ποια τα καθήκοντα, τα χαρακτηριστικά και οι δεξιότητες του ICF Mentor Coach, το μοντέλο 7 eyed supervision model, πως επιλέγουμε Coach Supervisor.

Ώρες άλλου περιεχομένου: 7,5

Μέθοδος βασικής παράδοσης

Η μέθοδος παράδοσης της ενότητας γίνεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται α) στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές όπως: εισήγηση, παρουσιάσεις, συζήτηση, καταιγισμό ιδεών, υποβολή ερωτήσεων, παίξιμο ρόλων, ομάδες εργασίας, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση και β) στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.

Αριθμός ωρών επικοινωνίας των φοιτητών που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα

62,5 ώρες σύγχρονης on-line επικοινωνίας από την ενότητα 1 έως και την ενότητα 11 και το άλλο περιεχόμενο (12η ενότητα) συν 5 ώρες Παρατηρούμενες συνεδρίες Coaching (Observed Coaching sessions), συνολικά 67,5 ώρες.

Μαθησιακοί Στόχοι

Οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες στο πιστοποιημένο πρόγραμμα Diploma in Inspirational Coaching από την ICF ως ACSTH να κατανοήσουν, να μάθουν και να επιδεικνύουν στις συνεδρίες με τους πελάτες τους τις θεμελιώδεις δεξιότητες και να τηρούν τον κώδικα δεοντολογίας της ICF. Να γνωρίσουν τα πιο σημαντικά από τα εργαλεία και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί ο Coach, την αυτογνωσία που χρειάζεται να διαθέτει ο Coach, τις πιο διαδεδομένες προσεγγίσεις Coaching, τα πλέον γνωστά μοντέλα Coaching που υπάρχουν, τι είναι το Mentoring, το Mentor Coaching και τι το Supervision.

Μέχρι το τέλος του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αποκτήσουν μια σαφή και ξεκάθαρη κατανόηση της θεωρίας και της μεθοδολογίας του Coaching.
  • Αναπτύξουν και να επιδεικνύουν στις συνεδρίες με τους πελάτες τους τις βασικές δεξιότητες και τον κώδικα δεοντολογίας της ICF.
  • Παρέχουν ένα αποτελεσματικό πλαίσιο δράσης για τους πελάτες τους.
  • Ενισχύσoυν την εμπιστοσύνη τους, την παρουσία τους, την ενεργητική τους ακρόαση, τις ερωτήσεις τους, στη ζωή τους και στην πρακτική coaching που εφαρμόζουν με τους πελάτες τους.
  • Αναπτυχθούν προσωπικά και να μετατρέπουν τα εμπόδια σε ευκαιρίες μάθησης.
  • Εφαρμόσουν την μάθησή τους στους πελάτες τους – με την υποστήριξη του εκπαιδευτή και του επόπτη τους.
  • Υποστηρίξουν τους πελάτες τους, έτσι ώστε να πετύχουν τους στόχους τους και να αναπτυχθούν και εκείνοι προσωπικά, επιτρέποντας να εκδηλώσουν τον καλύτερο τους εαυτό.

Φιλοσοφία Coaching/μοντέλο/προσέγγιση

Φιλοσοφία

Η φιλοσοφία μας στο Coaching και στο συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίζεται στην έμπνευση (Inspiration). Η έμπνευση είναι η δύναμη που μας κάνει να κυνηγάμε τα όνειρά μας, είναι η κατάσταση του νου όπου όλα είναι δυνατά, όπου όλα είναι ξεκάθαρα και που τότε υπάρχουν αμέτρητες δυνατότητες. Η φιλοσοφία μας εκφράζεται στο πρόγραμμα, συνδυάζοντας το Transactional Coaching και το Transformational Coaching. Είναι αυτό που εμείς ονομάσαμε Inspirational Coaching. Στηρίζεται στη στοχοθέτηση, στην υπευθυνότητα, στη δέσμευση, στη δράση και στην ανάπτυξη, εξέλιξη, μεταμόρφωση ενός νέου αυθεντικού και αληθινού εαυτού.

Μοντέλο

Το μοντέλο coaching που χρησιμοποιούμε στο πρόγραμμα ευθυγραμμίζεται με το απόσπασμα του Γκάντι: “Χρειάζεται να είσαι η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.” Όταν πραγματικά αρχίζουμε να κατανοούμε αυτή τη δυναμική, αναγνωρίζουμε ότι οι ελπίδες και τα σχέδια για την αλλαγή του εξωτερικού περιβάλλοντος εξαρτώνται από τις αλλαγές στο εσωτερικό μας περιβάλλον. Υποστηρίζουμε τους σπουδαστές μας στο πρόγραμμα να αντιληφθούν και να κατανοήσουν πως η ανάπτυξη του εσωτερικού τους κόσμου, μπορεί να αλλάξει πολλά και στον εξωτερικό τους κόσμο.

Τα βήματα του μοντέλου στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι 8:

  1. Εστίαση: Εστίαση στην παράδοση των μαθημάτων (Focus on program delivery).
  2. Ερωτήσεις: Ερωτήσεις αναστοχασμού (Reflection questions) προς τους σπουδαστές.
  3. Αναστοχασμός: Αναστοχασμός των σπουδαστών (Reflections).
  4. Μάθηση: Τι έμαθαν οι σπουδαστές σε σχέση με τον εαυτό τους από την κάθε ενότητα του προγράμματος.
  5. Πρακτική: 5 παρατηρούμενες συνεδρίες coaching (observed coaching sessions) των σπουδαστών με πελάτη και γραπτή ανατροφοδότηση από τον παρατηρητή των συνεδριών Νάσο Φωτόπουλο, με σκοπό τη βελτίωσή τους ως Coaches, έτσι ώστε να είναι πανέτοιμοι να βγουν και να εργασθούν στην αγορά εργασίας.
  6. Δημιουργικότητα: Δημιουργία μοντέλου σπουδαστών και παροχή ανατροφοδότησης από τον παρατηρητή των συνεδριών και εκπαιδευτή του προγράμματος.
  7. Αξιολόγηση: Υποβολή τεστ αξιολόγησης γνώσεων και αξιολόγηση των σπουδαστών. Ο βαθμός αξιολόγησης των σπουδαστών χρειάζεται να είναι πάνω από 70%.
  8. Μαθησιακή εμπειρία: Καταγραφή της μαθησιακής εμπειρίας (learning experience) των σπουδαστών όσον αφορά το πρόγραμμα, των παρατηρούμενων συνεδριών και σε σχέση με τον εαυτό τους.

Προσέγγιση

Η coaching προσέγγισή μας περιλαμβάνει δύο κύριους πυλώνες:

1) Διδασκαλία για σκέψη και δράση των σπουδαστών και

2) Δημιουργία ευκαιριών αναστοχασμού για τους σπουδαστές, έτσι ώστε να αναπτύξουν και να ενισχύσουν νέες γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες και προοπτικές, σχετικά με την παρούσα στάση ζωής τους και τον αντίκτυπο που έχει στον εαυτό τους, στους άλλους και στο περιβάλλον.

Κατάλογος Εκπαιδευτών

Nasos Fotopoulos, PCC

Ιδρυτής, υπεύθυνος της Ακαδημίας και κάτοχος του προγράμματος. Life, Career, Business, Leadership & Executive Coach, NLP Master Certified Practitioner & Coach, ICF Professional Certified Coach (PCC), ICF Registered Mentor Coach, IAPC&M Accredited Master Coach (AMC), ICA Certified Professional Coach (CPC), Group & Action Learning Coach, Corporate Trainer και Public Speaker. Εκπαιδευτής ενηλίκων από το 1986, πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) – National Organisation for the Certification of Qualifications & Vocational Guidance (EOPPEP) Εκπαιδευτές Ενηλίκων με πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια (eoppep.gr), με πάνω από 25.000 ώρες εκπαίδευσης  στο ενεργητικό του.
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος των προγραμμάτων Coaching του ΚΔΒΜ του Aegean College από το Νοέμβριο του 2018 μέχρι και σήμερα. Εισηγητής και Συγγραφέας του προγράμματος Business Coaching στο τμήμα e-learning του ΚΔΜΒ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) από το Μάιο του 2019 μέχρι και σήμερα.
Μέλος της International Coaching Federation (ICF) από το 2015 μέχρι σήμερα, έχοντας διατελέσει στο ICF Greece Charter Chapter, Γενικός Γραμματέας το 2017, Αντιπρόεδρος το 2018, Πρόεδρος το 2019 και Προηγούμενος Πρόεδρος το 2020.

Ημερομηνίες, ώρες και τοποθεσία που παραδίδεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα παραδίδεται on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής  πλατφόρμας. Οι ημερομηνίες διεξαγωγής είναι: 9/5 9:00-11:30, 16/5, 23/5, 6/6, 13/6, 27/6, 11/7, 25/7, 8/8, 22/8, 5/9, 19/9, 3/10/2021 9:00-14:00. Στη συνέχεια ακολουθούν 5 συνεδρίες coaching των σπουδαστών με πελάτες, γραπτό feedback από τον Mentor Coach και παρατηρητή των συνεδριών, δημιουργία του μοντέλου του κάθε σπουδαστή, τεστ αξιολόγησης γνώσεων, αξιολόγηση και καταγραφή της μαθησιακής εμπειρίας τους (learning experience) σε σχέση με το πρόγραμμα και τον εαυτό τους. Ημερομηνίες αποστολής των audio recording συνεδριών coaching των σπουδαστών με πελάτη (με τη σύμφωνη γνώμη του) στον παρατηρητή του προγράμματος: 10, 17, 24, 31/10 και 7/11/2021Στις 14/11/2021 θα γίνει η τελετή αποφοίτησης του προγράμματος, όπου οι σπουδαστές θα μοιραστούν τα μοντέλα τους, τη μαθησιακή τους εμπειρία και θα λάβουν ηλεκτρονικά τα διπλώματά τους.

Γλώσσα που χρησιμοποιείται για την παράδοση του προγράμματος

Ελληνική.

Μέθοδος παράδοσης του προγράμματος

Η μέθοδος της παράδοσης και των 12 συνολικά ενοτήτων γίνεται μέσω webinars (on line σύγχρονα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας).

Προβλεπόμενοι συμμετέχοντες

8-12 άτομα.

Απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν οι φοιτητές για να συμμετέχουν στο πρόγραμμα

Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία των σπουδαστών.

Κόστος επένδυσης

Το κόστος του προγράμματος είναι € 1.992. Μπορείτε να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα, είτε προκαταβάλλοντας το ποσό των € 1.692 έως 7 Μαΐου κερδίζοντας έκπτωση 15% επί του συνολικού ποσού, είτε καταβάλλοντας το ποσό των € 1.992 σε 6 μηνιαίες δόσεις των € 332 ως εξής: 1η δόση έως 7/5, 2η δόση έως 28/5, 3η δόση έως 30/6, 4η δόση έως 30/7, 5η δόση έως 31/8 και 6η δόση έως 30/9/2021. Σε κάθε περίπτωση η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα επιβεβαιώνεται με την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της Ακαδημίας: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ GR4801106680000066800338478 Δικαιούχος: INSPIRATIONAL COACHING AND MENTORING ACADEMY ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, έως τις 7 Μαΐου 2021 είτε προκαταβάλλοντας το ποσό των € 1.692, είτε καταθέτοντας την πρώτη δόση από τις 6 συνολικά, ποσού € 332 και στέλνοντας σε κάθε περίπτωση το αποδεικτικό της κατάθεσης στο email [email protected]

Πολιτική για την επιστροφή των χρημάτων

Αν για οποιοδήποτε λόγο μετά την ολοκλήρωση του 1ου μαθήματος δεν έχετε μείνει πλήρως ικανοποιημένοι, έχετε το δικαίωμα να διακόψετε τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα και να ζητήσετε 100% επιστροφή των χρημάτων, που έχετε μέχρι εκείνη τη στιγμή καταβάλει στην Ακαδημία, χωρίς να έχετε καμία απολύτως υποχρέωση να αιτιολογήσετε την απόφασή σας.

Η παραπάνω δήλωση αποτυπώνει την εμπιστοσύνη που έχουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και αναμένουμε τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμά μας.

ICF ACSTH LOGO

Σκέφτεστε κάτι;

Αφήστε μας το μήνυμά σας